i still remember the look on your face

Efter lite om och men igår fick jag allt mitt bebisgos! Hon var lika gosig som man föreställt sig, och det är mysigt att ha en liten-liten bebis omkring sig igen. Minnen från alla kvällar jag satt med en sovandes bebis-Rachel i soffan kom tillbaka som ett slag i magen. Det är verkligen något speciellt med den här första tiden.

Kvällen slutade i vilket fall hemma hos mamma. Buss-fanskapet kom inte, och efter ett tag gav jag upp och gick till mamma istället. Innebar mycket tidig uppgång för att hinna med bussen till skolan, så nu är jag ganska seg. Skolan var annars helt okej idag. Föreläsningen gick fort och hon gick mig inte på nerverna som hon brukar, så det var ju ett plus. Grupparbetet blev även det klart, vilket känns skönt att inte behöva sitta sista dagen med det. Dags att verkligen börja fundera på att börja tenta-plugga med. Dagarna kommer gå fort fram tills nästa fredag.

Idag avslutas kvällen med Greys och Private Practice från förra veckan. Jag ligger lite efter! ;)


Kommentarer
Jennie

nej ingen höjdare precis. låter som ett tant namn.

vi har pratat om andrea och filippa som vi båda gillar, men jag vet inte.

2010-10-26 @ 23:13:04
URL: http://jencie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0