i laugh more than i cry

Var på väg att somna i soffan tidigare ikväll. Konsekvens av att jag vaknade strax efter 8 imorse. Bojana hade tagit fel i schemat, och trodde vi hade förmiddagsföreläsning. Så hon var redan i skolan, och tyckte att jag skulle hitta dit med. Jag fick snart rätt på henne, hon promenerade hem till mig istället. Hon blev snabbt förlåten för att ha väckt mig, när hon knackade på med en bukett gula rosor! Det rekommenderas till andra som brukar tycka det är kul att väcka mig i vanliga fall ;) Vi drack kaffe och fikade tills det var dags att verkligen gå till skolan.

Föreläsningen var sådär. Tog upp massor av sånt vi läste i våras, och visserligen känns det bra att redan ha lite koll på det, men samtidigt så talade hon emot en del som jag läst innan och de erfarenheter jag har sedan tidigare. Verkligen inte förtroendeingivande när man inte anser att det föreläsaren ska vara "expert" inte stämmer. Men men, så kan det ju vara.

Bästa för dagen var nog dock att vi fick tillbaka tentan. Jag fick VG! Så jag känner mig ganska nöjd med resultatet. Kommer nog balanseras ut med ett IG på fredag ;) Nej, men det får vi väl hoppas att det inte blir, men just nu blir det inte ett lika bra resultat i vilket fall. Får jaga tag i lite diciplin, så jag verkligen tar tag i det där pluggandet.


Kommentarer
Bojo

Lurv you, too! And congrats again on your VG!!!!

2010-10-29 @ 09:24:44
URL: http://sr.netlog.com/bodizzzle


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0