Here's where the party starts

Det har varit fullt upp hela helgen och det har varken funnits tid eller ork till uppdateringar. Planen var uppdatering redan i fredags eftermiddag, efter tentan, men det kom annat som tog upp tiden. Så fortsatte det hela helgen. Men idag är det måndag. Ny vecka. Nya tag ;) 

Tentan gick ganska bra. Känns lite som det gjorde efter språkhistorian förra året, och då gick det ju bra, så jag hoppas att det kan vara likadant den här gången. Inte som annars när det känns som om allt bara gick utför. Efter tentan blev det den obligatoriska fikan där vi klagade som tusan, och sen hann vi med en roadtrip för att köra hem Bojana också. Sen träffade jag Anneli och Tilde för en snabb fika och sen matshopping på Maxi. Kvällen avslutades med vin hos grannen. Sen kväll, jag somnade gott på soffan framför White Collar, och hittade inte till sängen förran vid 4.

Kom ur sängen redan innan 9 på lördagen och åkte till mamma strax efter det. Blev kaffe med henne och Lars, och sen satt vi alla tre och läste tidningar i ett par timmar. Väl hemma blev jag seg, och la mig och kollade på serier istället för att hoppa in i duschen. Vid halv 5, var jag tvungen att sätta fart. Irsa kom hit strax efter 6, och vi tjötade medan jag gjorde mig iordning. När vi kom till O'learys och “klassfesten” var de allra flesta redan bra dragna, och det var en bra försmak på hur resten av kvällen skulle se ut. Det blev livat, och vi fick verkligen se en annan sida av våra kalsskamrater. Kan ju säga att det ska bli väldigt roligt att observa en av dom på tisdag när vi har föreläsning, haha.

Kom inte i säng förrän vid 4 den natten heller, så gårdagen var otroligt seg. Låg mest i soffan och kollade på serier och film. Tog mig en tupplur mellan halv 6 och 7, och sen var det läggdags redan innan 11. Det har inte hänt på länge :P. Men det var verkligen en kul helg så det kan vara värt att forlora lite sömn på det.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0