En sväng till Edet

Sitter i köket hos mamma. Kom hit i förmiddgas eftersom jag var sugen på våfflor men inte har något våffeljärn. Vi har även hunnit med en sväng till fiket och affären. Har även blivit erbjuden middag, vilket man inte kunde tacka nej till. Anneli och barnen har planerat en tur ner hit lite senare också. Får hoppas att de inte blir smittade av min förkylning. Idag gäller det tydligen att se hur mycket man kan hosta utan att få upp lungorna. Mycket trevligt. Eller inte. Kan säga till mitt försvar att jag har pluggat inför tentan idag. Satt på bussen hit med mina flash cards och övade delar, neurotransmittors och system. Ska även plocka fram dom enn stund nu medans mamma lagar mat.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0