Beautiful Blogger

Det var väl inte en sådan här lista jag hade tänkt mig, men jag får väl börja med den iaf ;) Jag fick den av Maria!

Regler:
Som Awardvinnare ska du kopiera in awardbilden i din blogg, för att visa att du har fått den.
Länka till den du har fått awarden av och ge sedan awarden till sju anda bloggare och länka dem.
Skriv sju intressanta saker om dig själv



1, Min första idol var Orup. Var helt tokig i honom, och hade en vhs med en konsert med honom som jag såg på om och om igen. Inget Disney här inte ;)

2, En gång i tiden sjöng jag i en kör. Det må vara mycket svårt att tro på, med tanke på hur uselt jag sjunger. Förvånad att jag ens fick vara med, eller att de inte sa till mig att enbart mima...

3, Jag hade tyckt det hade varit fantastiskt kul att jobba som roadie eller liknande på en turné i Usa. Verkligen en upplevelse för livet.

4, Jag avskyr kedjebrev.

5, Jag gillar enbart skinka på Hawaii pizza.

6, Första gången jag hörde I'll be med Edwin McCain grät jag.

7, Jag har sjukt svårt att hålla masken, inget poker face överhuvudtaget. Så det är verkligen en karriär jag ska hålla mig borta från.


Nu är det svåra att jag inte ens läser sju bloggar, speciellt inte om jag ska ta bort Maria. Jag kan få ihop...5?

Jennie, Emmy, Carina, Irsa och Kristina!


Kommentarer
Krizzy

haha utropstecknet bakom mitt namn är det bara för att jag aldrig brukar göra sånna saker ? eller bara för att jag råkade hamna sist ? ;)

2010-10-03 @ 22:33:49
URL: http://krizzy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0