we're not quite ready yet, to start thinking about the future

Det är nu man ska säga att man varit produktiv idag. Måndag, ny vecka, och allt sånt där. Jag har inte varit det. Har scrapbookat en sida, som inte ens var speciellt invecklad, skrivit en halv sida till grupparbetet, läst, lagat mat, och sen kollat på ett avsnitt av Nikita.

Imorgon blir det väl forhoppningsvis lite mer gjort när vi har träff för att jobba med grubbarbetet. Med tanke på hur snabbt det gick att sammanfatta det lilla jag gjorde idag så ska det nog inte vara speciellt svårt att få klart det tills nästa fredag.

Är sjukt sugen på kaffe, men jag vet vilket helvete det kommer bli att försöka sova om jag dricker det nu. Har inte somnat innan 3 på hur länge som helst nu. Inte ens vid försök att ställa alarmet tidigare varje morgon för att bli tröttare på kvällen hjälper. Så, inget kaffe för mig :(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0