We'll only hit the ground

Så pluggandet idag gick inte bra. Eller det gick inte alls. Har inte ens öppnat en bok, inte läst ett blad. Jo, nu ljög jag allt. Läste från ett av mina anteckningsblad förklaringen på aktör/observatörsskillnaden. That's it.

Förmiddagen var ren och skär prokrastinering. Gjorde allt på datan för att inte plugga. Pratade med Irsa och Bojana på msn. Dock pratade vi lite om det vi läser, så jag fick lite upprepat, så helt illa var det inte. Mycket lite dock. Sen eftermiddagen. Jag vet inte riktigt vad som hände. Den försvann. Klockan var 14.34, och sen satt jag och skrev lite annat, och när jag tittade upp var den redan 18.28. Bara så där. Och då orkade jag inte stirra på text och sånt längre, så jag kollade på CSI Miami och Gossip Girl.

Imorgon får det bli plugg igen. Så är det bara. Men på ett sätt orkar jag inte stressa inför den här tentan. Jag läser det jag läser. På fredag kan jag det jag kan. Det får räcka så längt det räcker. Vet att det oftast är runt den här tiden på året då jag får mig ett breakdown, men i år då jäklar ska det inte hända! Därför pressar jag inte mer för det här nu. Räcker att jag ser bilden från här nedanför från förra året för att se att jag var mitt uppe i det då. Ögonen är helt tomma. Det var en jobbig månad. Men det var då, nu är nu. Och nu ska jag kolla på One Tree Hill! :)


Kommentarer
em

Haha det var en bra tanke iaf, men nu har jag fått den låten på hjärnan;)

Åker till Borås för att koppla av lite, och har bestämt mig för att tentan får ta den tid den tar, tänker inte utsätta mig för den stressen jag gjort det senaste..

Lycka till med tentapluggandet!:)

Puss

2010-11-04 @ 10:22:06
URL: http://glasfjarilen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0