i think someone voodooized me

Morgon. Kanske skulle vissa klassifiera detta som förmiddag, men för mig är det morgon än så länge. Idag ställde jag klockan, för att jag inte ville sova för länge. Mitt dygn känns som att det är, om inte helvänt, halvvänt. Kändes i vilket fall som en bra plan igår kväll/inatt vid halv 1 när jag ställde klockan på halv 10. När man sen inte kunde somna förrän närmare halv 3 - 3, så kändes det mindre trevligt att släpa sig ur sängen när alarmet satte igång. Så nu sitter jag här med lätt huvudvärk, tankarna segar runt, och jag vill bara sova igen. Fin start på söndagen. (ska man gnälla lite till så kan jag ju lägga till ret-hostan jag har som inte vill gå bort. Så jobbig!)

Sen måste jag även gå till affären innan jag kan äta frukost. Har ingen mjölk, och det limiterar ju ganska mycket. Vill ju bland annat ha kaffe. Denna underbara, ljuvliga dryck som för det mesta numera gör mig lite lätt hyper. Tycker det är konstigt att man helt plötsligt ska utveckla tecken på att koffein har en inverkan när man tidigare aldrig märkt av det. 

Men som sagt, jag är hungrig. Så det är bara att stoppa ner fötterna i vinterskorna och ge sig ut. Suck.  



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0