till the morning shines it all away

Gårdagen kändes som en lång dag på praktiken, trots att jag hade fullt upp med lektioner hela dagen. Att det sedan regnade ordentligt på vägen hem gjorde inte saken bättre. Hann knappt bli varm innan man skulle byta buss och behövde gå ut i regnet igen. Frös som en tok när jag kom hem, och det höll i sig länge. Ljuspunkten på det hela var att jag i brevlådan fann min Bang cd från Empires, och en avi för mina nya högtalare. Det livade upp humöret ordentligt, speciellt tillsammans med det faktum att det är 4 dagars ledighet.

Idag ska jag hem till mamma. Ska laga flera par jeans, så de kan hålla i 3½ vecka till. Jag har även önskat våfflor, har varit sugen på det i en vecka snart, så det blir en riktigt god lunch idag. Nu ska jag fläta håret, och sen bege mig mot bussen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0