Once I'm in, I own your heart



Jag tänkte vara lite fan-girl nu, haha. Fast bara lite. De flesta av er har hört värre förr ;)

Varje vecka under American Idol sitter jag med ett stort leende på läpparna när Lee Dewyze är på scen. Han är så otroligt charmig, och när han väl sen öppnar munnen och den där underbara, lite lätt raspiga rösten med rockiga undertoner kommer ut är det bara ännu bättre. Och det spelar ingen större roll vad han msåte sjunga för genre, för han gör allt bra! Han sjöng country förra veckan och var fantastiskt, och samma när han i tisdags var gjorde en Sinatra låt. Det kan bara inte bli fel. Kommer bli fruktansvärt besviken, och förvånad, om han inte vinner hela skiten i år. Så är det bara.

Och det är väl lika bra att ta den här diskussionen nu, för jag vet att den kommer. Ja, jag tycker att han ser bra ut, men mest är det hans charmighet som vann mig över. Och hans röst så klart. Så, nej, jag gillar honom inte enbart för hans utseende. Punkt.

Annars kom jag på lite fint igår att American Idol är nog mitt favorit program. Jag menar, jag gråter, skrattar, sitter som på nålar vid utröstningarna, och det är massa musik. Det har allt. Kombinerat dessutom. What's not to love?

Slut på fan-girling :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0