It feels like a beautiful day. Don't let it get away.




Började dagen fint med att nästan missa bussen i förmiddags. 10.58 kikade jag på klockan och insåg att, shit, bussen går om 4 minuter. Det var bara att slänga av sig myskläderna, på med det jag skulle ha på mig och springa iväg till hållplatsen. Jag hann. Men det var precis.

Väl hos mamma tog vi oss en tur till vinden och hämtade lite resväskor. Råder inte direkt någon brist på det för min del. Jag tog tag i en väsk/bag med hjul och informerade mamma om att det låg ytterligare två stora väskor i den. Sen har jag ytterligare ett par väskor på hjul utöver dessa. Jag tog dock bara med mig en kabinväska hem. Det som inte får plats i den, den får inte följa med.

Vid halv 2 åkte vi iväg mot kalaset hos bror i skogen. Kalaset var mycket trevligt. God mat och trevligt sällskap. Blev dock lite kallt när alla flyttade sig ut för att kika på traktorn och ha provturer. Var första besöket hos bror sen de flyttade dit, och huset var jätte fint. Jag tycker ju dock att det ligger extremt fel, mitt ute i ingenstans. Är för mycket stadsbo för att kunna trivas ute på landet sådär. En dag eller två klarar man, men inte mer.

Kom hem strax innan 6, och skrev då lite på min rapport. Även om det bara var lite så kändes det bra. Kikade sen på When in Rome, som var sädår. Inte alls så bra som jag trodde den skulle vara. Tidsfördriv mest. Nu blir det till att läsa lite innan jag släcker. Imorgon står det rapportskrivning på schemat, tillsammans med Bojo, Irsie och Sara.



Kommentarer
Bojo

You look beautiful, blondie!!! Love ya!

2010-05-30 @ 22:50:45
URL: http://sr.netlog.com/bodizzzle


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0