I will not go down like this

Spenderade större delen av dagen i biblioteket på skolan. Stötte på massor av folk fån klassen, haha. Alla ska skriva klart rapporten, och behöver böcker. Fick gjort en hel del, dock itne så mycket som jag hade velat. Det var i alla fall väldigt kul att se alla igen. Ett par veckor är länge för oss, hur vi ska klara sommaren är ett mysterium ;) Tanken var sen att jag skulle skriva mera nu när jag kom hem, men efter att precis ha satt mig med dokumnetet öppet, loggade Magda in på Skype. Så nu har vi suttit och pratat i långt över en timma. Det var så sjukt längsen vi verkligen pratade så det får det vara värt. Har mycket att ta igen.

Ska dock försöka få till ett par rader till innan jag lägger mig idag. Och förhoppningsvis en litteraturlista också. Blir till att bege sig till biblioteket imorgon med. Då fan måste jag bli klar, för jag känner inte för att sitta hela natten utan böcker att hitta referenser i. Då blir det verkligen inte bra.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0