God Natt!

Då var den här dagen slut den med. Solen stannade kvar hela dagen, och jag hade rätt om att det var kallt ute. Frös som tusan när jag gick till affären. Annars gjorde jag inte mycket vettigt. Fick aldrig kommit igång med rapporten, och jag vet hur mycket jobbigare det kommer bli i veckan, men jag ville verkligen inte. Istället fixade jag med lite musik till mamma, filmer för kväll, handlade och lagat mat. Slängde ihop en rabarberpaj och pasta/kycklingsallad till middag.

Jennie kom hit strax efter 6, precis efter att grannen gått härirffrån efter en kopp kaffe. Blev middag, och massa tjöt. Vi hann även med att se på Kick-Ass, som var förvånansvärt bra. Jag skrattade ordentligt på vissa ställen. Kan även vara för att jag har otroligt dålig humor ibland, men det är ju tur att man kan bli road i alla fall. Sen hann vi med lite mer tjöt innan Jennie tackade för sig och åkte hem.

Nu är det dags att sova igen, och det är faktiskt lika skönt som vanligt. Imorgon väntar bussresa till Edet och mamma och sedan vidare för barnkalas i skogen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0