Feels so good to say 'I told you so'




Hemma tidigt från praktiken idag och jag satte mig direkt för att titta på resultatet från finalen av American Idol. Det var verkligen en av de bästa finalerna. Innehållet var bra, bortsett från Janet Jackson's framträdande det var ingen favorit direkt, men annars så. Alla hyllningar till Simon Cowell var roliga, fram till Paula Abdul kom på sccenen, det var bara akward till tusen. Suck. Framträdandet med alla de gamla vinnarna (-david cook), och andra gamla deltagare var verkligen bra, och kul att se. Blake var lika snygg som alltid, haha ;)

I slutändan så blev det rätt person som vann. Den som jag tjatat om i flera veckor om att jag blir sur annars. och besviken. Vilket jag hade blivit. Men nu är jag nöjd. Lee var lagom förvånad över resultatet, och när han redan innan började bli glansig i ögonen drog jag igång jag med. Hjälpte inte att han fortsatte sen efteråt med. Det är som det brukar med andra ord. Lee kommer göra en jätte bra skiva, ser redan framemot att höra den även om jag vet att det inte blir förrän framåt vintern. Tycker det är synd att turnén kommer till Chicago bara några dagar efter jag åkt, det är samma varje gång. Hade varit kul att se honom live.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0