You can sleep when you're dead



Idag har jag spenderat 12 ½ timme i skolan. Kom dit redan innan 8 och åkte inte därifrån förrän 20.30. Blev många timmar av presentationer, och sen ganska många timmar av skrivande på uppsatsen i biblioteket. Är nästan klar nu, har väldigt lite kvar att göra och det hinner jag imorgon innan den ska lämnas in. Min hjärna börjar närma sig totalt bränd efter den här dagen och som vanligt skulle det jag skriver nu inte bli speciellt bra så jag väntar istället. Blev ganska sur när de flyttade runt lunch alldeles för mycket idag och planerna jag hade tillsammans med Jennie för lunch gick helt i stöpet. Var som att hälla bensin på en eld efter att jag behövt gå upp så tidigt idag, och att sen mest sitta coh vänta på att alla skulle bli klara så jag kunde få gå och skriva. Skulle ju vara det roliga på dagen. I vilket fall kommer jag vara väldigt glad imorgon när jag lämnat in och den här kursen är klar. Helgen ska bli lugn, om vi säger så. Nu blir det dagens avsnitt av American Idol innan läggdags!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0