Update

Jag har en kansla av att det finns folk redo med tra-klubbor for att jag inte uppdaterar mera. Kanns tryggt att det ar en stor havsmassa mellan oss just nu :P Helt arligt sa har jag inte ens varit narheten av en dator pa flera dagar. Var en kort stund igar, innan dess inte sedan tisdag, tror jag. Jag har verkligen ingen lust, och det finns inget jag vantar pa att fa reda pa. Ar det akut att ga in och kolla natt sa gor jag det, men annars ar det inte lockande att sitta har. Sa, sorry.

Onsdags kvall var det konsert med Wakey! Wakey! som var fantastiskt bra! Kandes lite som att det var ett One Tree Hill avsnitt som var pa i bakgrunden, med tanke pa alla av deras later som har varit med. Packat med folk, och de var lika bra live som pa CD. Grubbs (ja, han heter faktiskt sa i verkligheten med) hade grymt med humor och charm. Annu snyggare an pa tv, hehe :P.

Igar var vi en svang pa stranden efter att barnen varit sin sista timma i skolan for sommaren. Helen sprayade solskydd pa min rygg, sa det slutade med att den var kritvit (suck) medan resten av mig blev brun/rod. Idag har det roda lagt sig ordentligt pa armarna och ar mer brunt. Vet dock att om jag inte haller upp det gar jag tillbaka fort till vitheten igen.

Har an sa lange inga planer for kvallen, men jag kanner redan nu for att ga ut. Vet dock inte vart jag ska ta vagen, och jag har ingen att haka pa heller. Ska kika lite och se vad som erbjuds i show vag ikvall och se om det finns natt intressant. Sa vi far se vad det blir.


Kommentarer
Jennie

Hej Emma. Du suger verkligen på att uppdatera din blogg ;)

2010-06-29 @ 11:08:47
URL: http://jencie,blogg.se
Bojo

What she said!!!

2010-07-01 @ 21:03:45
URL: http://sr.netlog.com/bodizzzle


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0