I need to take a vacation

Sitter i biblioteket tillsammans med Bojo och skriver om rapporten. Vet dock inte om det blir något bättre, känns inte direkt som det men det kan även bero på det faktum att jag är mitt uppe i det och är småsur äver det faktum att jag måste göra om en del. Speciellt när jag läser vad som ska vara i den, och jag tycker att allt är med. Inte så här jag hade tänkt att spendera dagen i alla fall.

Ska bli klar innan 4 idag i alla fall, då bibliotektet stänger. Sen efter det får det gå som det vill, för jag orkar inte med det här mer. Vill ha sommarlov och semester. Vill ligga på en gräsmatta i solen och bara ta det lugnt (vi bortser från de faktum att jag blir uttråkad direkt när jag gör det). Istället får jag nöja mig med att sätta i hörlurarna med The Young Veins' album spelandes och svepas bort i deras sommar inspirerade låtar...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0