BBQ's

Har blivit grillning för min del två dagar i rad. Igår när jag kom hem från biblioteket frågade grannarna om jag ville vara med och grilla och ta ett par drinkar med dom. Något jag absolut var med på. Kvällen blev lång, hann se soluppgången till och med, men det var verkligen en trevlig kväll/natt. Idag vaknade man dock för tidigt av bror som ringde, hur pigg och munter som helst, medan en annan var nyvaken och munnen kändes som sahara.

Tanken för dagen var tvättning, städning och sen bbq hos IRsa. Tvättningen fick bli inställd när jag upptäckte att tvättstugan inte hade någon ström. Tråkigt att man måste ta med sig smutsiga kläder till Chicago, och att behöva lämna det hemma i flera månader också. Städningen blev visserligen av, och det ser fint ut hemma hos mig nu.

Grillningen hemma hos Irsa blev allt av den med. Bojo, Sara och Soso kom också och vi hade det jätte kul. Blev massa dumma skämt, som vanligt, och maten blev jätte god. Vi råkade dock få det ganska rökigt vid grillen i slutet så mitt hår luktar verkligen rök nu, vilket är mindre kul efter som jag inte har några planer på att tvätta det förrän imrgon kväll.

Nu ska jag skriva en pack-lista för imorgon och sen gå och lägga mig. Kommer nog inte vara några roblem att somna idag iaf...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0