8.26am

Dagen ar igang. Har redan hunnit lamna barnen pa skolan, ata frukost och starta en tvattmaskin. Sitter pa kontoret idag for jag orkar inte fajtas med min dator och uppkopplingen just nu. Tank jag som var sa van forrut att skriva pa ett sadant har tagenbord men nu letar mina fingrar efter bokstaverna som inte finns. Bli inte forvanade over valdigt markliga stavfel nu, hehe.

Idag ska jag och mamma ge oss ut pa nagellacksshopping. Ska aven hinna med att kolla efter nya skor till mamma. Ska nog inte vara nagot storre problem att hinna med, vi har ju ganska lang tid pa oss. Vadret ar lite halvtrakigt, kyligt och med chanser for regn och aska hela dagen. Borjar kannas som en upprepning fran forra juni. Hoppas dock att det blir battre nasta vecka nar barnen ar lediga.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen dricka lite kaffe. I eftermiddag far det nog bli en tur till Starbucks, det var flera dagar sen nu :P


Kommentarer
Anonym

Saknar er!!!!!

2010-06-14 @ 18:56:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0