Quickie

Hoppas att internet fungerar pa min data sedan med, for jag har en bild jag ville lagga upp. Sa det blir en snabbis nu och sen hoppas vi pa det basta ;)

Just nu ar jag mest besviken pa att jag missat att All Time Low kommer till Chicago igen, redan nasta fredag. Men eftersom jag missat detta, ar det slutsalt. Kan fa tag pa biljetter, men da kostar det ca $90 for en, och det tanker jag verkligen inte lagga. Speciellt inte nar den kostar $7.11 fran borjan. Hutlost.

P.s. Jag kom in pa psykologin till hosten. Wihoo! D.s.

P.s. 2 Trots att jag tvattade handerna sjukt noga igar efter att ha lagat mat, fanns det kvar juice fran chili frukten imorse. Shit var starkt det var! D.s.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0