I'm trying to find my calling. I'm calling at night.

Sa, ja, internet ville inte fungera for mig pa min dator igar. Suck. Men det ar ju inget nytt numera.
Idag ar det lika varmt som igar, nastan varre. Det kanns lite som att bli sprayad med vatten nar man gar ut. Ni vet, mist funktionen pa vattenslangen. Eller den lattaste sprayen fran en sprayflaska. I vilket fall, man blir klibbig av att bara ga ut i nagon sekund. Termometerna stog igar pa 105 F (ca 37,5 C), men det var inte inraknat solen och fuktigheten. Var nog narmare 42, om inte mer. Ta bort klibbigheten och jag trivs battre.

Barnen ar aven idag pa camp. Jag tvattar lakan och laser. Inga planer an sa lange for helgen, eller ikvall. Ska sitta barnvakt imorgon kvall medan Helen och Linden gar ut, men ananrs ar det helt oppet. I eftermiddag ska jag dock aka och fixa biljetter till The Fold nasta lordag. Det ska bli kul.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0