Every song ends, but that's no reason not to enjoy the music




Nämen, ojsan! Har det redan gått en vecka sedan jag skrev? :P Det bara blev så. En kväll började jag till och med att skriva ett inlägg men sen kände jag verkligen inte för det och tryckte på delete knappen istället.

Igår var jag på konsert med Arul. Vi såg på The Fold, som var fantastiskt bra. Bästa avslutningen med deras parodi låt "Every band in the Usa". Youtuba den om ni inte har sett den redan. Grymt rolig. Det var en mycket trevlig kväll. Idag gör jag inte speciellt mycket. Har varit i mataffären med Helen och barnen. Ligger mest och läser annars. Fryser lite, källaren är kall även de hetaste dagarna, men jag kan ju lätt hjälpa det genom att gå upp en våning eller ut.

I veckan som kommer hoppas jag på massor av sol så det kan bli strand och pool besök. Har tappat nästan all min solbränna de senste 2 veckorna när barnen varit på camp och lite sånt. Är inte alls noga med att hänga utomhus när man inte är tvungen. Blir alldeles för uttråkad för det.

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0