Maybe I'm jaded and bored

Håller på och frsöker få ltie ordning här hemma. Vet inte riktigt vad jag gjort för att få allt att kännas oorganiserat, och snabbt har det gått också. Började med det mest visuella, jag diskade. Efter lite annat små fixande tyckte jag att jag behövde en liten break och satte mig här med en kopp kaffe. Upptäckte dock att blogg.se ändrat layouten av översikts-sidan, igen, och varför? Den verkar ännu jobbigare nu. Tyckte det var illa nog när de gjorde så att man bara kunde se de händelser som hänt sen man sist var inne. Nej, det här gillar jag inte. Hör väl ihop med att jag bara gillar förändring när jag väljer att den ska ske, hehe.

Nu funderar jag bara på vad jag ska lyssna på medan jag städar ur mina garderober...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0