I've got a feeling, that tonight's gonna be a good night

Det är var ju inte riktigt meningen. Att jag skulle skulle göra ett sådant här uppehåll igen, menar jag. Men igår när jag skulle blogga fungerade inte det att logga in, så det var inte mitt fel, och kvällen innan hade jag besök så det blev aldrig av. Men nu så...

Lika bra att börja med torsdagskvällen. Begav mig ner till Göteborg för att spela lite biljard med Emmy och ett par andra. Blev en jätte trevlig kväll, även om jag var urusel på att spela, hehe. Åkte sen hem till mamma och sov där. Dagen efter följde mamma med till Trollhättan och vi gick runt och kikade lite. Lunch på salladbaren och sen hem för att fixa inför filmkvällen. Jag bakade lite kakor och städade det sista som jag inte hunnit med innan. Fick gjort mer eller mindre allt när jag ahde min vårstädning i onsdags, men tydligen har vädret inte tyckt om att jag knuffat den i riktning mot varmare grader och beslutat sig för svinkallt och nu även massa mer snö. Inget jag gillar. Filmkvällen var annars jätte bra den med. Trevligt sällskap och en riktigt rolig film.

Igår ringde pappa och väckte mig, mindre trevligt. Sen kom han hit och lämnade lite pengar för en räkning jag betalat åt honom och fikade lite. Sen låg jag mest och degade och ett tappert försök till scrapbooking, tills Mala kom på eftermiddagen. Då hoppade jag in i duschen och lagade mat. Jennie kom strax innan 7, precis efter att vi satt på en film. När klockan närmade sig 9 gick jag och Jennie in mot stan för att träffa Issa och en kompis till henne på Buddy's för bowling. Efteråt gick vi vidare till O'learys och sattdär och tjötade i ett par timmar, och drack goda drinkar. En lyckad kväll, trots en svinkall promenad hem sedan.

Idag har jag enbart legat i soffan, haha. Sett på film, the Time Traveler's Wife. Hörde i somras att den inte skulle vara bra, vilket jag trodde efter trailern, så jag såg den aldrig. Men jag skulle litat på mig själv, för den var bra. Jag grät, haha. Dock inget ovanligt på filmer för min del, med tanke på att jag grät på Avatar också...


Jennie och jag på O'learys



Kommentarer
Harry

vilken söt bild :)

2010-01-31 @ 19:22:05
URL: http://irsalicious.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0