For once, there is a reason

Den här gången har den dåliga blogg-uppdateringen en bra anledning. Har varit i Tyskland och jobbat sen i torsdags kväll, och kom hem först idag eftermiddag. Har varit utan internet, och då har det varit svårt att uppdatera. Resan har trots allt varit jätte rolig, även om det var jobb, och saker och ting inte gick som det var tänkt. Idag är jag jätte trött, kom tillbaka till Göteborg i natt, efter att ha kört i ca 12 timmar, och gick sen upp tidigt imorse.

Imorgon börjar nya kursen, och jag måste upp ganska tidigt då igen. Så därför jag ska jag nu sätta på en film, och sen gå och lägga mig. Bättre update imorgon, troligen.


Kommentarer
Harry

BLOGGGGGGAAAAAAAAA MEEEERRRR

2010-01-21 @ 21:01:33
URL: http://irsalicious.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0