All the things that we are, but are not saying.

Att göra en ny design väckte fram nya känslor till att blogga igen. Men det är samma snurr som vanligt som rör sig i hjärnan. Vad jag gjort idag. Vad jag ska göra imorgon. Vad som händer resten av veckan. Och det är inte kul eller meningsfullt. Okej, ibland räcker det med det. Ibland vill jag bara få ur mig det med, och jag vet själv att jag gillar att läsa bloggar som är på det sättet. Nästan alla som jag läser regelbundet är personliga bloggar, som skriver om dagen och sånt. Men sen vill jag, personligen, skriva om annat ibland. Om de där tankarna som snurrat hela dagen lång i huvudet, som inte har någon annanstans att ta vägen än ut i världen i skriftlig form. Då kommer spärren. Ni vet vilken jag menar, jag har pratat om den förr. Den jag borde strunta i oftare än jag gör. Bara vräka igenom, krossa den, och låta fler ta del av den jag verkligen är. Kanske hade Rollo May (det aset) någonting rätt i att människor idag behöver mer mod för att hitta sina egna värderingar och kunna gå sin egen våg. Just nu är jag inte modig.




Spelas just nu: What about now - Daughtry (Var inte meningen, men den är passande på sitt sätt)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0