Home alone

Helen och Linden kom hem igar morse, efter diverse forseningar, och efter ett par timmars barnvaktande nere i stan medan Helen fixade lite pa jobbet, sa ar jag numera ledig. Inte bara under helgen heller, utan hela nasta vecka ocksa. Kommer den vanliga fragan, vad i hela friden ska jag hitta pa? Kan val dock saga att jag vann med solbrannan, hehe. Dom hade haft en del regn, sa dom kunde inte ligga pa stranden sa som man kanske hade hoppats pa.

Idag har jag hjalpt Linden med hans itunes i studion. Det ar en historia for sig, och det tog flera timmar langre an vad det hade behovt gora. Sen har jag bara last infor hosten. Den ena boken kom haromdagen och jag satte igang direkt. Den ar stor och tjock, sa det ar ingen ide att vanta med det. Ar jatte intressant men higlighter pennan gar varm och det kommer anda behovas skrivas sammanfattnings anteckningar. Dessutom ar det lite val mycket matte i det hela for att jag verkligen ska fatta en del saker. Men det ska val fungera det med efter lite genomgangar.

Ar aven hemma sjalv over helgen. De andra begav sig till Indiana/Michigan i ett par dagar, en jag klarade mig fint utan ett hus fullt av andra barn och vuxna. Istallet ar jag kvar tillsammans med hundskrallet. Egentligen borde jag ga ut ikvall. Lollapalooza ar den har helgen, och jag hade verkligen velat ga men det ar bara for dyrt. Efterfesten jag kikat pa ar ju dock gratis, men jag kanner egentligen inte for det. Har nog blivit lite trakig over sommaren, nagot som jag verkligen inte planerade for. Kommer val bli soffan med Hot Tub Time Machine som kom pa posten idag. Vill aven se Step Up 3 som har premiar idag men funderar pa att vanta med det till nasta vecka.

Nu ska jag dock ga ner och kika pa vad jag ska gora till middag. At inte den basta lunchen idag och ar sjukt hungrig redan.


Kommentarer
Jennie

Tack.



Marley :)

2010-08-07 @ 00:07:24
URL: http://jencie.blogg.se/
Jennie

Ja verkligen ;)



Vad tycker du då?

2010-08-08 @ 06:38:42
URL: http://jencie.blogg.se/
Sara

Hey Sweety

Hur e de ? Vad e de du läser inför hösten :S are we supposed to do that

2010-08-08 @ 22:41:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0