Entering this madness. Keeps me wanting more.

Önskar att jag hade haft någon rolig bild att förgylla det här inlägget med, men tyvärr har jag inte det. Har inte ens en tråkig gammal att slänga upp. Ytterligare en dag då jag inte gjort speciellt mycket. Läst en hel del, dock inte så mycket inför hösten som jag kanske borde ha gjort, tappade bort mig mellan sidorna i en annan bra bok. Lätt hänt.

Har inga större planer för imorgon heller. Om Helen och barnen beger sig mot stranden hänger jag nog med på det. Kan inte tacka nej till en chans att hålla uppe solbrännan. Annars är kalendern tom fram tills på fredag då Good Charlotte står på schemat. De spelar på en festival nere i stan, och det är billigt, och jag var väldigt imponerad efter Bamboozle i Juni att jag inte kan låta möjligheten att se dom igen gå förbi.

Nu ska jag läsa lite till, och sen sova.

P.s Grattis till Anneli, som fyller 33 år idag! D.s


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0