Where does the time go, where does our minds go?

Tycker det är mycket spännande att jag får fler läsare när jag inte bloggar, än när jag gör det. Dagen är i sig annars inte så spännande. Har, som ni kan se, fräsat upp designen lite. Tyckte det var dags för något som andas vår. Hoppas att den kan pigga upp lite i väntan på sommaren. För helt ärligt, det är det enda jag gör. De närmsta ~9 veckorna ser jag mest som en transportsträcka. Dock måste jag säga att jämfört med förra våren så flyger verkligen veckorna fram, och det känns inte så långt kvar. Det är bland annat bara två veckor kvar till min födelsedag, och jag har förvånandsvärt lite åldersnoja i år, speciellt om man jämför med förra året. Det känns okej att fylla 23, och det har nog mycket att göra med det faktum att 23 är ett udda tal. Och jag vet själv hur ologiskt det är, men logik har aldrig varit min starka sida. Jag kan till och med säga högt vad jag ska fylla i år, stort steg framåt från förra året. Är till och med så att jag ser fram emot att fira, vilke troligen mest är baserat på det faktum att jag vill baka tårta. Igen, jag är inte logiskt funtad.

Var ute på promenad tidigare idag, och hade alla planer på att ta med kameran men som vanligt glömde jag av den hemma. Är inte lätt när man måste komma ihåg att ta ut den ur väskan. Det var riktigt vårigt ute, när solen behagade att kika fram vill säga, och jag gillade att de börjat att sopa bort allt grus från gångvägarna. Säkert tecken på att det inte förväntas att bli fler snöstormar nu. Kan aldrig vara på den säkra sidan förrän i Maj men usch vad deppig jag skulle bli om det kom snö nu. Fått tillräckligt i vinter för en livstid. Nu hoppas jag det går över 10-strecket mer och mer så man kan dumpa jackan.

Nu ska jag gå och laga middag. Blir glasnudlar med wokade grönsaker och stark röd curry sås. Mums! :)


Kommentarer
ina-bina

Har samma "problem", jag har fått 2 fler prenumeranter på bloglovin EFTER att jag skrev inlägget om att jag inte vill blogga på ett tag framöver. Jätteologiskt ju :S



Gillar den nya designen för övrigt. Jag är inte särskilt mycket för rosa (som du vet, hähä) men det här är VÅR :D

2010-04-01 @ 18:22:44
URL: http://inabina.blogg.se/
syrran

blev hur glad som helst när jag fick visa leg på systemet idag. Måste ju se hur ungdomlig ut som helst ;) Ingen sleten 3-barns mamma här inte, hihihi

2010-04-01 @ 20:29:26
Nathalie

hej, fin blogg du har!



allt bra med dig? :) kram

2010-04-02 @ 00:29:49
URL: http://naaaathaaaliie.blogg.se/
Sandra T

älskar din header!

2010-04-02 @ 00:50:19
URL: http://sandramusic.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0