When you find the things to do not to fall asleep

Vaknade till samma skönsång som alltid när jag har alarmet på (Empires - Hayley), men var inte allt för sugen på att gå upp egentligen. Efter att ha stannat uppe till 1, för att se klart på the Climate Rally, så är väl det inte så konstigt. Trots att solen lyste med sin frånvaro idag med, var jag på gott humör när jag traskade iväg in till stan. Mötte upp med Bojana vid Espresso house, och efter ett tag kom även Sara och Irsa.

Efter "morgon" kaffet, bar det av till skolan för att jobba. Och vi, eller iaf jag, fick saker gjorda. Känns skönt att faktiskt komma lite framåt i taget. Paniken har inte satt in än, haha. Men den kommer nog i slutet av veckan om jag känner mig själv rätt. Fick även lättat bördan av att ha för mycket att planera, utan att göra någon sur. Alltid en fördel. Det kändes absolut underbart att göra det. Sen åt vi en sen lunch, och satt och pratade väldigt länge innan Bojana gick till bussen, Sara till stan, och jag gick hemåt.

Har sedan mest slappt. Kollat lite på Prison Break, och dekorerat en ram lite. Nu är det dags att sova, för imorgon blir det föreläsningar hela dagen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0