if you're wondering if i want you to. i want you to.

Vaknade några minuter innan 8 imorse, och låg kvar i sängen för att njuta av att man inte behövde gå upp idag, 8.01 ringde telefonen, där syrran så fint förklarar att mamma sagt att 'vid 8 kan man ringa Emma'. Jag hade även sagt till mamma att närmare halv 9 är ett säkrare kort att ringa, för då sover jag nog verkligen. Nog för att jag redan var vaken, men här väntas det inte ;)

Mamma, Anneli, Eskil och Alwa kom hit strax innan 10 (tror jag) och det blev lite kaffe innan vi åkte till Överby. Eskil och Alwa hann även titta på ett avsnitt av Musse Pigg's klubbhus, och Alwa tyckte verkligen att det var roligt. hons tog och skrattade och dansade som bara den. Väl på Överby blev det lite tittande i affärer, och sen mathandling. Var behövligt att ladda upp med lite konserver och grönskaker inför praktiken. Då kan jag inte kommer undan med att inte ha mat med mig en dag, då dör jag av hunger under dagen. Är hungrig nog som det är under de dagarna, trots att jag äter regelbundet och mer än vad jag gör annars.

Anyway, nu ska jag laga mat och se på american idol. Lägger kanske upp lite bilder senare.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0