I think you're lovely when you screw up



Mycket bra dag i skolan idag. Föreläsningen var verkligen intressant, och något som jag känner att jag kan ta med mig. Kanske inte allt för mycket som pedagog, men mer privat kanske. Trevlig omväxling i vilket fall att verkligen känna att det varit värt att gå dit. Solen kom dessutom fram och vi kunde sitta ute i under lunchen. Längtar tills träden vid skolan får sina blommor och blir rosa och fina. Då blir det ännu mysigare att sitta ute.

Mindre trevligt var upptäckten att Empires spelar i Chicago den 6 Juni. Jag kommer dit den 7:e. Dumma pojkar :P. Hoppas att de får till åtminstonde ett datum till innan 28 Augusti. Tvivlar väl inte direkt på att det blir det, men med min tur så vet man aldrig.

Exempel på min smidighet/tur kan bland annat visas genom att jag idag välte ner en hel burk med plastskedar på golvet i cafeterian. Klantigt värre, och inte speciellt miljövänligt att man var tvungen att slänga så många som inte varit använda.

Nu blir det lite kvällsmat/middag, och sen lite tv.


Kommentarer
ina-bina

Du är förmodligen den enda som föredrar personliga inlägg, antar jag. De flesta verkar strunta totalt i de där riktigt långa, lite djupare inläggen. På sätt och vis är det skönt för då känns det inte som att man blottar sig för så många, men det är ju väldigt synd att folk är ytliga...:/

2010-04-27 @ 22:02:27
URL: http://inabina.blogg.se/
Bojo

I'm so disapointed that I wasn't there when the incident in the caffeteria happened! By the way, trees with wings I didn't like them! Maybe I'm a racist, too?! These trees in the picture look nice!

2010-04-28 @ 00:20:37
URL: http://sr.netlog.com/bodizzzle
em

Jag lyckades också klanta mig igår, som vanligt..:P Välte ut glaset med vatten jag hade bredvid kassan, så det gick i tusen bitar, blev vatten överallt, lät otroligt högt o halva kön bara stirrade på mig, varpå jag dumt nog utbrister "Oops, mitt fel..." =/ =P

2010-04-28 @ 10:04:29
URL: http://glasfjarilen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0