He took the days for pageants, and became as mad as rabbits


Vaknade som vanligt till mina "vattenfall" (element med massa luft i sig porlar som vattenfall, mycket högt och inte rogivande). Hann inte med mycket mer än att äta frukost och fixa mig innan Anneli och Tilde kom och hämtade mig. Åkte vägen förbi Edet och hämtade med oss Pappa hem till Anneli och dom. Blev fika, och mitt bakverk var ätbart, hehe. Efteråt tog vi oss en promenad i solskenet, bland annat till en av grannarnas får. Sen blev det även lite åkning på fyrhjulingen, premiär för min del. Tyckte inte det var så kul faktiskt. Svårstyrd och det kändes ostadigt. Men det kan ju vara en vanesak också.

Alwa tinade upp efter middagen (hjälpte att hon fick kaffe av mig, hihi), och satt sen och gosade en stund i knät. Jag passade på att skaffa bildbevis, hehe. Dock ser Alwa antingen drogad ut eller får till den schyssta dubbelhakan, så de blev inte världsbäst direkt. Eskil satt också och kramades en stund. Han är ju dock inte lika svårflörtad, som den där andra lilla fjanten ;)

Fick scrapbookat lite när jag kom hem. Blev inspirerad bara så där, och var tvungen att nyttja tillfället. Sen har det även hunnits med en film. Nu ska jag läsa lite och sen lägga mig. Imorgon kommer Mamma och Lars på fika, så jag får ju se till att var utvilad, haha.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0