Cause we're younger than our years

Gårdagens födelsedag var verkligen en lyckad dag. Tack så jätte mycket för alla fina gratulationer!
Till min stora förvåning var till och med föreläsningarna rikgit bra och intressanta. Jag stannade till och med på den på eftermiddagen fast jag inte hade tänkt att göra det. Pinsammast under dagen var dock när Ronnie ställde sig upp i C-kafeterian och sjöng för mig. Jag drog på mig nyans röd á la fjärde klass ;) Annars bestog större delen av dagen av skratt och annat kul. Tårtkalaset på kvällen var även det jätte trevligt. Fick fina presentar av mina underbara vänner. Och underbart sällskap, så klart. Vi tog oss även en kvällspromenad i det fina vädret. Efter alla gått stupade jag i säng, var så sjukt trött.

Var inte alls sugen på att gå upp idag när jag vaknade men jag har en del att göra innan familjen kommer för att fira, så det var bara att snällt rulla ur sängen. Har redan diskat från igår, och ska strax ställa mig och hacka morötter och fylla tårta nummer 2. Ska nog bli fint det här med! :)


Kommentarer
Bojo

You didn't say it was my idea to go for a walk in the first place!!! Shame shame shame!!! Just kidding! Tack för allt Emm, kvällen var fantastisk och sällskap underbart!!! Love ya!!!

2010-04-17 @ 20:54:35
URL: http://sr.netlog.com/bodizzzle


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0