19 April

Idag har jag spenderat dagen i Göteborg. Tanken var att först träffa Emmy och sen Issa. Slutade dock med att jag bara var med Emmy hela dagen, eftersom Issa inte kunde komma in till stan tillslut. Vilket verkligen var synd, hade sett framemot att träffa henne. Hade i vilket fall mycket trevligt tillsammans med Emmy.

Vi gick och kikade i affärer och gick och drack te på ett kafé. Jag hade velat sitta vid uteserveringen, men det var lite för blåsigt och solen kom inte riktigt runt hörnet tillräckligt mycket för att det skulle vara skönt att sitta där. Det är fortfarande alldeles för kallt för att vara riktigt vår! Det kom jag och Emmy överrens om iaf ;)

Kom hem strax innan 6 och fixade till lite middag direkt. Ett avsnitt av Prison Break och ett avsnitt av Gossip Girl senare så sitter jag här. Ska läsa extra länge ikväll hade jag tänkt, så ingen mer tv för min del idag. Imorgon blir det Göteborg igen. Lunch med Malin står det i kalendern. Får passa på att träffa folk nu, innan jag blir för upptagen med praktiken i Maj.


Kommentarer
Krizzy

om du hinner träffa mejj imon med kan du kanske höra av dejj, jobbar till fyra men efter det ska ja inte göra något alls. Men ja slänger iväg ett sms imon om ja inte hört nått från dejj =) puss o kram

2010-04-19 @ 23:45:38
URL: http://krizzy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0