My best intentions will not stand a chance against you

Vet inte om jag klarar av att hålla kvar headern tills på söndag. Den är helt enkelt fruktansvärd, haha. Så det blir när man lägger ner ca 10 minuter på att göra den antar jag. Om jag får tummen ur att göra en ny ikväll så blir det nog byte. Eller så går jag tillbaka till den gamla, för så här kan det inte se ut.

Annars så gick jag upp 2 timmar tidigare än vad jag behövde för att skriva klart min rapport. Hjärnan ville inte komma tillbaka igår och tröttheten tog över till slut. Men nu är jag klar, skickade precis iväg den till resten av klassen och min lärare. Det får gå som det går nu. Ser inte fram emot att börja med hemtentan heller, har just nu ingen aning om vad jag ska skriva. Men även det ska väll lösa sig på något sätt.

Nu ska jag gå och ta på mig lite riktiga kläder och komma ibäg till skolan. Upptäckte ju att vi faktiskt ska ha riktiga föreläsningar idag, inte bara info som jag trodde.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0