Remind me which side you should be on



Idag har tiden bara flugit iväg, utan att jag gjort något. Har verkligen inte kommit så långt som jag borde ha gjort på hemtentan, något jag bara får lida för imorgon istället. Snart är det dags att bege sig mot tvättstugan och sen får jag snällt ställa mig och laga mat. Praktik igen imorgon, och jag är inte alls sugen på att göra resan på 2 timmar dit imorgon kl 6. Uppdateringen i bloggen lär säkerligen lida ytterliage en gång av att jag kommer vara totalt slut varje kväll. Behöver även hoppa in i duschen innan jag lägger mig idag, och det ska bli mycket intressant och se hur håret ser ut imorgn när jag vaknar. Sen jag klippte det vet man aldrig riktigt i hur många riktningar det är i när man vaknar. Borde även organisera mina papper så jag vet vilka jag behöver ha med mig imorgon, men vi får se hur det går med det. Är roligare att läsa än att fixa med sånt ;)

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0