Just a small town girl, living in a lonely world

Jag vill så gärna skriva ett riktigt inlägg men jag vet inte vad jag ska skriva. Så fort jag sätter mig ner för att få ur mig något vettigt blir det totalt stopp. SÅ ni för nöja er med en kort dagens-lista..

DAGENS VILL HA: Godkänt på rapporten jag gjorde om idag vore inte helt fel.
DAGENS KLÄDSEL: Svarta mjukis-byxor, turkos t-shirt, rosa luvtröja.
DAGENS SMINK: Inget alls.
DAGENS FRISYR: Uppsatt i en knut.
DAGENS LÅT: Blue crush - Empires
DAGENS PLANER: Gick väl som de skulle, fixade om rapporten i tid.
DAGENS SAKNAD: Sommaren
DAGENS SJUKA: Nös precis 6 gånger i rad, förhoppningsvis inte en förkylning på gång.
DAGENS DROG: Glee. Har sett 4 avsnitt än så länge idag.
DAGENS ROLIGASTE: Att jag upptäckt hur man får ner youtube videor till ipoden.
DAGENS HUMÖR: Lite allt möjligt har hunnits med. Mestadels ganska nöjd.



Kommentarer
Terese

Ja! Det är ju aldrig kul att gå arbetslös :)

2009-11-06 @ 00:02:55
URL: http://teszy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0