I just want to be better than your head's only medicine

Gårdagen var trevlig, med lite fönstershopping med Emmy först i Göteborg och sen vin med Malin på Chalmers puben. Tiden bara flög fram som alltid när jag och Malin träffas, finns så mycket att prata om som ingen annan orkar lyssna på annars.. Lång bussresa hem, eftersom tågen inte vill gå på bra tider på kvällen. Satt dock och skrev lite men jag vet inte hur bra det blev eftersom vinet hade satt sina spår, hihi.

Idag har jag varit på Torp med Irsa och Mala. Köpte nya block på Biltema, ska fixa till framsidorna på dom en annan dag. orkar inte släpa fram allt det nu. Vi hann även med en snabbis in på Överby innan vi hamnade hemma hos mig. Eller ja, Irsa och jag hamnade hos mig, med en hämtad Sara. Kollade klart på Walk the Line som vi började på förra veckan någon gång.

Nu är det snart dags att lägga sig för min del. Är jätte trött, trots att jag sov till efter 10 om man bortser från väckningssmset från Emmy kl 7.45 imorse som höll mig vaken i en kvart. Imorgon blir det först skola, sen ska Jennie hitta hem till mig och kvällen ska avslutas med bio och New Moon. Kan allt bli en bra dag det med.


Kommentarer
j

Vet inte riktigt när jag kommer ännu. Ska försöka komma så tidigt som möjligt i alla fall. Men jag hör av mig när jag åker ifrån Lilla Edet.

2009-11-19 @ 23:35:45
URL: http://jencie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0