Oh, just det, blogga...

Har helt glömt bort bloggen de senaste dagarna. Ingen tanke att jag kanske ska uppdatera har flugit genom min hjärna. Twitter har tagit över helt i mitt universum och den är välanvänd. Så finns det inget nytt skrivet här, kolla i lilla rutan till höger under min profil bild för det senaste :)

Igår spenderade jag mest hela dagen med att plugga. Och jag vet hur konstigt det låter, för att komma från mig, men det var roligt. Amerikansk kultur och historia är betydligt roligare än brittisk. Men det är så sjukt många frågor och alla svar står inte i boken, något som gör att det tar mer tid an vad det borde. Kommer väll sluta tycka det är så kul när man kommer in på politik och sånt, men än så länge är det intressant. Har lärt mig en hel del jag inte visste innan. På kvällen kom Jennie och Irsa hit och vi spelade TP. Sara kom även hon, något senare. Det var iaf trevligt, och vi kanske blev lite smartare och mer allmänbildade.

Nu ska jag sätta mig och kolla på Desperate Housewives. Är nog typ 3 avsnitt efter där och sen i alla andra serier nått liknande. Vet inte ens när jag såg CSI Miami eller 90210 senast. Och jag trodde aldrig jag skulle säga det men det ska bli skönt med en sommarpaus, så man kan komma ikapp :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0