Kris Allen - American Idol 2009

Så Adam vann ju inte American Idol, trots att jag tycker att han förtjänar det mer eftersom han har en bättre röst och är en bättre artist över huvudtaget. Det betyder dock inte att jag inte gillar Kris, för det gör jag verkligen. Längtar redan tills han skiva kommer ut för jag vet att jag kommer älska den pga av hans röst och den musik han kommer att göra. Har ju alltid varit svag för killar som sjunger fina ballader, gärna då med enbart en aukustisk gitarr, något Kris ofta gör.  :)


Här är iaf min favorit låt med honom, Falling Slowly.




Förövrigt så har jag spenderat hela dagen med rapporten. Skickade in den för en liten stund sen. Så vi får se hur det går, nu finns det inte mer jag kan göra. Min hjärna känns som mos och jag kan knappt tänka en sammanhängande tanke längre. Ska kolla på nått avsnitt av Big Bang Theory innan jag lägger mig, blir sådär lagom att hänga med ikväll.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0