Fly through life

Känner redan hur hela den här veckan flyger fram. Imorgon är det redan onsdag och halva veckan som Helen är här har gått förbi. Är även bara 6 dagar kvar tills jag åker till Chicago. Både roligt och stressande, eftersom jag behöver och vill vara klar med allt skolarbete. Eller nästan allt i alla fall.

Sov hos mamma inatt, enbart för att jag var för trött för att ta bussen hem igår kväll efter vi varit hemma hos min moster och morbror och hälsat på. Att ha syrran hemma betyder träff med släkten kors och tvärs. Imorgon kväll ska vi träffa pappa. Imorgon ska jag även spendera större delen av dagen med att plugga och faktisk komma närmare ledigheten.

Idag har jag annars hjälpt Jennie att tapetsera henne och Viktor's sovrum. Gick lite hackigt i början kanske men vi fick snart in snitsen. Blev jättefint och livade verkligen upp hela rummet. Ska bli kul att höra vad Viktor säger när han kommer hem från jobbet, då han inte visste att vi skulle göra det.

Nu har jag kollat på Big Bang Theory, har bara 4 avsnitt kvar av säsong 2. Garvar ihjäl mig varje avsnitt, haha. Verkligen ett bra tips jag fick av Jennie att kika på den. I sommar tar jag annars en paus från tvn, känner att jag behöver det. Ska läsa för skoj skull istället, känner att jag inte gjort allt för mycket av det i vår. Börjar redan på planet, ska köpa en pocketbok innan jag åker.


Kommentarer
Anonym

kmr du till götet på fredag? jag e troligen inte där då tyvärr:(:( miss you

2009-05-26 @ 23:10:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0