Break down and back out. You know what's coming for you.

Dagen började med sms från Anneli som frågade om jag ville följa med till Överby. Visst, visst sa jag halv vaken och somnade igen. Vaknade ca 20 minuter senare och fick snabba mig ordentligt för att hinna med både dusch, smink och mat innan hon kom. Sen gick vi ett tag där och kikade. Jag hittade ett par skor på HM som jag nu går och suktar efter. De lär nog inte hitta sin väg till min garderob men jag kan ju drömma iaf.

Blev avsläppt i stan och gick till Inspirations Huset och köpte ett scrapbook papper. Ska få klart ett födelsdagskort, som numera är försenat men det gör nog inte så mycket. Gick sen en liten promenad i solen och åkte sen hem. Har inte gjort allt för mycket, mest kommit ikapp lite i mina serier, bland annat Gossip Girl och Private Practice. Kan enbart säga att under PP satt jag och skrev i slutet för att det var så spännande/hemskt. Har även sett veckans avsnitt av One Tree Hill. Det var däremot underbart på alla sätt och vid. Okej, kanske inte sista minuten. Jag grät, som vanligt.

Skulle dock inte öppnat min skolmail, hurm. Kommer inte kunna sova inatt, känner det redan nu. Så det är väll bara att hälsa Insomnia välkommen igen.



Kommentarer
Pernilla

Insomnia?

2009-05-13 @ 02:00:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0