Is there anything I've missed?

Dålig uppdatering från min sida i helgen. Men jag har faktiskt gjort saker för ovanlighetens skull, så jag har inte tänkt på det så mycket. I fredags blev det kårfest tillsammans med Irsa och Adelina. Det var trevligt och när man ändå måste betala för kåren kan man ju utnyttja den lite. Igår var jag och käkade pizza med Irsa, Sara och en av Saras kompisar. Efteråt gick vi hem till mig och kollade på film, Snakes on a plane, jag väntade på musikvideon i slutet hela filmen typ, haha. Men den var i vilket fall kul på sina ställen, även om jag hade sett en del av den innan.

Imorse bakade jag äppelpaj och diskade och hade mig. Stog utanför affären när den öppnade vid 10 och fick köpt vaniljsås och nya äpplen inför veckan. Strax efter jag kom hem kom Anneli med hela familjen och vi fikade. Pajen blev bra, trots att det inte blev den som det skulle bli. Nästa gång ska jag handla dagen innan, inte tro att affären är öppen tidigt en söndag, hurm..

Nu gör jag inte speciellt mycket. Ska kanske se på Twilight i bra version lite senare, känner att det är dags för det. Blir nog lite Gimp:ande också, känner för en ny bakgrund på skrivbordet. Men jag har inte lyckats så bra den senste tiden, så vi får se. Imorgon är det praktik igen, känner inte för att gå upp, men annars är jag redo att tacklas med eleverna igen.


Kommentarer
Modell Rose-Marie (Stella)

Tjena! Snygg design du har. Däremot gillade jag din blogg. Så nu har jag lagt till dig på bloglovin. Hoppas du lägger till mig också, så vi besöker varandra oftare! Kram!

2009-03-08 @ 15:02:38
URL: http://modellinglove.blogg.se/
ina-bina

Hehe, det är visst nån som kedje-kommenterar, hon där ovanför - fick en likadan kommentar (så unikt!) ;)



Du är lik alla dina syskon - och syskonbarn :D Ser dock ingen likhet alls mellan mig och Camilla. Vi har samma hårfäste, hehe :P

2009-03-08 @ 15:23:19
URL: http://inabina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0