I never thought the whispers were true until now

Jag blev utmanad av: Maria


1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det?
If we were on the phone, I'd hang up now. He's right, fuck (The Sound of Us)


2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Inget, om jag inte lägger ner armen, då blir det soffan.


3. Vad såg du senast på TV?
Såg på Så Ska Det Låta på svt.se i lördags. Innan det var det nog Let's Dance för typ 2 veckor sen. 


4. Utan att se efter, gissa vad klockan är?
13.17 (Den var 13.24)


5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Automatic Eyes med The Academy Is... Fast det är genom datan det med :P


6. När du senast var ute, vad gjorde du då?
Gick in från Irsa's bil.


7. Vad tittade du på innan du började med denna undersökningen?
Recept på matklubben.se


8. Vad har du på dig?
Rutiga pyjamas byxor, vitt linne och lila tröja.


9. Drömde du något inatt?
Ja, det gjorde jag, men jag minns inte vad. Tyvärr, gillar att minnas det.


10. När skrattade du senast?
I bilen med Irsa.


11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Tavlor, inramade kort och en tavellist.


12. Har du sett något konstigt på sista tiden?
haha, ser konstiga saker hela tiden, en det är mest jag som tycker det är konstigt..


13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Den är väll okej, har nog gjort den någon gång tidigare.


14. Vilken var den senaste Biofilmen du såg?
Tror det var YesMan jag och Irsa såg. Men är inte säker.


15. Om du blev mulitmiljonär, vad skulle du köpa då?
En bil, en ny soffa och en solsemester.


16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om:
Jag är omåttligt förtjust i Giraffer.


17. George Bush? Vad?
Är tack och lov inte längre Usa's president!


18. Vad ska dina barn heta, pojke respektive flicka?
I min lilla värld där bara jag bestämmer blir det antingen Haley eller Nathalie. Pjojknamn är svårare, men jag gillar Hayden. Men nu kommer det inte bara vara upp till mig, så vi får se.


19. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Ja, ömväxling förnöjer.
 

20. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Det spelar inte så stor roll. Jag tror inte att Gud finns, så om han står där skulle jag vara för förvånad för att bry mig :P


21. Vilka fyra personer vill du ska svara på dessa frågor?
Vem som känner för det.



Kommentarer
em

som om man inte visste att du älska giraffer..?:P Kommer du ihåg den där giraffplanschen/tavlan vi hittade på AC Moore..?=P Puss!!!

2009-03-13 @ 01:01:05
URL: http://glasfjarilen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0