"I know you're only blinding to keep back what the clouds are hiding"

Dagen började otroligt fint med sovmorgon och strålande solsken. Var underbart att vakna och se klarblå himmel genom det buckliga glaset i dörren och veta att solen sken bakom persiennen. Tyvärr försvann den rätt snabbt och när jag gick hemifrån hade den redan gömt sig bakom molnen. Men nu har dagen tagit ett störtdyk till det sämre. Tog det här kortet för en stund sedan, och det är ännu värre nu. De som känner mig vet hur fruktansvärt jag tycker det här är. Jag hoppas innerligt att min handledare har rätt i vad hon hört, 7+ och sol på lördag...



Kommentarer
issakissa

snoppelisnoppsnippelisniff!^^



jag tycker vi kan få sommar nu! massa sol o värme!



hoppas du mår braelibra. mitt busskort kommer ta slut nu i helgen. så får se om jag kan fixa nytt. för vill ju seeeees!!

puss puss böjben! <3 o lite kiss o klibb^^

2009-03-12 @ 15:46:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0