A brand new day has begun

Härligt när man vaknar 1 ½ timma innan väckarklockan ska ringa, den enda dagen under veckan då man faktiskt kan få sova längre än 6-snåret. Det positiva med detta var att jag åtminstonde var pigg och kände mig tillräckligt utvilad. Så nu har jag redan hunnit med att duscha, äta frukost och sitta på datan och skriva lite. Nu ska jag bara komma så långt som att blåsa håret och sminka mig också. Sängen är sjut bekväm så det lär säkert bli som vanligt, stressa som en tok i 10 minuter trots att jag var uppe tidigt.

Seminarium i skolan idag, sen ledig tills på måndag. Gott värre måste jag säga. Det är betydligt mer utmattande att praktisera än att vara i skolan och plugga. Dessutom känns det som om man inte har tid till nått eller någon. Men det är väll bara att vänja sig, det är så framtiden kommer se ut. Då får jag i alla fall mer pengar, haha..


Ska försöka komma igång med bloggandet igen, helgen kommer nog kunna gå bra men sen får vi se vad som händer under veckan när jag åter igen är helt slut varje kväll.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0