Framme!

Sa nu ar jag i Chicago igen och det kanns knappt som om man lamnat landet i foorsta taget. Flygresan gick bra, trots motgangen med att jag inte fick mig nagon Starbucks i Frankfurt :(. Kom igenom sakerhetsgrejen, fick vaskorna och tullen pa ca 25 min, har aldrig gatt sa fort. Han glomde nastan att fraga hur lange jag skulle vara dar, och hade redan stamplat mina papper nar han val gjorde det. Jag hade vantat mig ett ordentligt forhor en nej da, inte den har gangen.

Var ganska sa trott, eftersom jag inte kunde sova pa planet och innan Helen och barnen kom hem var jag tvungen att sta upp och greja for att inte somna. Fick packat upp och fixat iordning redan da. Sn foljde jag med pa Marcus fotbollstraning men efter det orkade jag bara halla mig vaken till halv 10. Sov dock till kvart over 6 imorse, vilket inte ar illa for att vara forsta natten har. Minns nar man brukade vakna vid 4 tiden och vara pigg.

Idag ska jag forst och framst satta mig och borja pa min hemtenta. Har redan forlorat en hel del tid pa den, men jag vet ungefar vad jag ska skriva pa en av fragorna sa da ar en tredjedel klar iaf. Sen gar jag nog ivag till Target, dar det aven finns en Starbucks. Har inga planer pa att lata det underbara smita mig mellan fingrarna idag igen. Sen bar det nog av ner till stan i eftermiddag.

Har strax aven kopt mina biljetter till BLink 182/Fall Out Boy. Det enda ar att jag inte vill ha de platserna som de ger mig, felsida av scenen. inte for att det kanske spelar sa stor roll i slutandan, for de billiga biljetterna ar ganska langt ifran. Kan fa riktigt bra platser for 136 dollar emn det kanner jag mig inte sa sugen pa. Mitt andra shoppingbegar hagrar allt for starkt for det :)



Kommentarer
j

Varför använder du inte din egna dator? Känns det så härligt att vara i USA igen som du hade hoppats på?

2009-06-04 @ 18:34:52
URL: http://jencie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0