Way up gone, past the caution sing

Har än så länge inte gjort något av de som jag hade tänkt att göra idag. ingen städning har skett, ingen tvättning och inget pluggande. Ska visserligen gå och tvätta om 10 minuter, hade turen att de fanns en tid när jag var nere och kollade för en stund sen. Men städning lär nog få vänta tills imorgon. Kanske blir lite pluggande, har läst igenom anteckningarna från lektionen iaf, se om nått kan stanna i min sega hjärna.

Måste egentligen in till stan och köpa en grej också, men det är ytterligare en sån sak som jag inte känner mig motiverad nog till att göra. Speciellt inte när jag vet att jag ska in dit imorgon. så det lär nog inte hända. Har annars precis suttit och läst lite felhörda texter till FOB, mycker roande. Kan inte förstå att så många hör fel på 'This aint a scene..' det är en av de enklaste att höra vad som faktiskt sjungs. Kanske är därför det är extra kul att se vad andra sjunger för tokigheter.. Jag har ju även jag en del ord som inte stämmer överrens med orginalet, men inte i den låten.

Just det, tvättstugan.. dags att packa ihop sig.


Kommentarer
em

Haha jag vet, vi måste äta där, har också tänkt på det;) Hörde dock av sara att det inte alls var av samma standard som i usa, o att det var sjukt dyrt, meen, dags att börja spara redan nu;) Om man hade ngt o spara....:P

2009-01-14 @ 19:12:34
URL: http://glasfjarilen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0