Can you feel this?


Valde att se på ett par avsnitt av One Tree Hill, för att friska upp minnet inför säsongstarten på måndag. Gjorde mig på betydligt mycket bättre humör än nar jag satt och skrev och fick mig att åter igen förälska mig i serien. Undrar hur många gånger det är möjligt att göra det?

Inför resten av säsongen och nästkommande säsong, som jag hoppas det blir, tycker jag att Julian ska få stanna kvar i alla fall. Han smälter verkligen bra in med resten av gänget. Samma gäller Sam, och vad jag har sett utav några promos kommer det hända en hel del saker runt henne i de kommande avsnitten. Hoppas det slutar bra i slutändan. 2 dagar kvar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0